آگهی مزایده عمومی
09-اکتبر-2021
رنگهای دوستدار و حافظ محیط زیست
17-نوامبر-2021

رنگ های ساختمانی و تزیینی

شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین  از  بدو تاسیس   تولید رنگهای  ساختمانی و تزیینی را اغاز نموده است  که با برند هادی رنگ از زمره بهترین رنگهای  ساختمانی محسوب میشود در سالهای اخیر فعالیت در زمینه  رنگهای  پایه اب و دوستدار محیط زیست را در زمره فعالیت های خود قرا داده که با برند اتیه در حال حاضر مشغول به تولید است.

رنگ های ساختمانی آتیه

رنگ آی سیل آتیه

آتی سیل قبل از اعمال رنگ های پایه آب بر روي سطوح جاذب مانند سطوح گچي، سیمانی وآجري  استفاده می گردد . اين سيلر به دليل نفوذ‌پذيري و چسبندگی بالا خلل و فرج سطح  را پوشانده و علاوه بر ايجاد چسبندگي بهتر براي رنگ نهايي ، پوشش و پايداري رنگ را افزايش و مصرف رنگ را کاهش می دهد.نداشتن بوی نامطبوع، سرعت خشك شدن بالا، سهولت اجرا و سازگاري با محيط زيست از ديگر مزاياي اين سيلر مي‌باشد.

پرایماتین آتیه رنگ

پرایماتین یک پرایمر پایه آب با پوشش مناسب و قیمت اقتصادی می باشد و پیشنهاد می گردد پس از اعمال یک لایه آتی سیل و پیش از اعمال لایه نهایی جهت کاهش میزان مصرف رنگ نهایی مورد استفاده قرار گیرد.

آتی پرایما  آتیه رنگ

آتی پرایما یک پرایمر پایه آب با پوشش بالاتر از پرایماتین است و پیشنهاد می گردد پس از اعمال یک لایه آتی سیل و پیش از اعمال لایه نهایی جهت کاهش میزان مصرف رنگ نهایی مورد استفاده قرار گیرد.

رنگ آکریلیک آتیه 

  رنگ اکریلیک کد 330 با پوشش و مقاومت شستشوی مناسب جهت رنگ آمیزی سطوح گچی داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع رنگهای ساختمانی ورنگهای تزئینی شامل گروههای زیر می باشد.

• انواع رنگ های روغنی ، مات وبراق (آلکیدی ) وپلاستیک

• انواع رنگ های اکریلیک مخصوص نما و نیمه براق

• انواع آسترهای آلکیدی و لاک مخصوص چوب