رنگ روغنی
18-نوامبر-2021
متنوع ترین رنگ، قدیمی ترین رنگ، با کیفیت ترین رنگ
21-نوامبر-2021

رنگ های پایه آب آتیه

رنگ بتونه آکریلیک  آتیه

این محصول با پر کردن خلل و فرج و ترک های دیوار و ایجاد سطحی صاف ، جهت آماده سازی سطح و کم کردن میزان مصرف رنگ مورد استفاده قرار می گیرد . این بتونه از سنباده خوری مناسبی برخوردار بوده ، همچنین در چسبندگی لایه نهایی به سطح مورد نظر موثر می باشد .

رنگ آکریلیک  نمای ساختمان مات  آتیه

این رنگ با کیفیت بالا به عنوان پوشش نهایی سطوح خارج از ساختمان ( گچي ، سيماني ، بتونی و … ) مورد استفاده قرار می گیرد و در محيطهاي مرطوب با تغییرات شدید در دما و رطوبت مقاومت بسیار خوبی دارد و اين قابليت را به بتون مي دهد كه براحتي بتواند تنفس نمايد و از تبله کردن رنگ جلوگیری نماید. مقاومت اين رنگ در برابر شستشو و سايش بی نظیربوده ، همچنین قدرت پوشش عالی، سرعت خشک شدن بالا، سهولت اجراء و قابليت رقیق شدن با آب و نداشتن بوي نامطبوع و مقاومت در برابر اشعه خورشيد و نور ماوراء بنفش و سازگاري با محیط زیست از جمله مزایای این رنگ می باشد.کد 210 مشابه کد 200 ولی با قیمتی اقتصادی طراحی شده است.

رنگ آتیلات ( مخصوص سقف)  آتیه

پوشرنگ آتیلات بر پایه مرغوبترین رزین های پایه آب تولید می شود. از این پوشرنگ برای رنگ آمیزی سطوح گچی سقف داخلی ساختمان استفاده می شود. خشك شدن سريع، قلم خوري مناسب، چسبندگي عالي، سهولت اجرا و سازگاری با محیط زیست از مشخصات این پوشرنگ می باشد.

مادر رنگ اکریلیک پایه آب  آتیه

مادررنگ اکریلیک جهت دستیابی به فام های مورد نظر طراحی گردیده است.این رنگ از قدرت پوشش و رنگ دهی بالا،مقاومت دربرابر نورخورشید و قابلیت شستشوی عالی برخوردار بوده و می توان با استفاده از افزودن مقادیر مختلف از آن به رنگ های سفید اکریلیک پایه آب به فام دلخواه دست یافت.